Fes-te soci

Divendres 29 de març

L’Atelier del Club Tennis Vic, un nou espai amb tallers per a les famílies

El CT Vic compta amb una nova secció. Es tracta de l’Atelier del club, un espai pensat per a tota la família, des dels més petits fins als més grans. D’aquesta manera el CT Vic ofereix un espai on s’hi podran realitzar una àmplia gamma d’activitats i tallers que oberts principalment als socis i sòcies del club. L’objectiu de l’Atelier és “fer reviure l’esperit de Club social que ha caracteritzat la nostra història. Volem crear un lloc on tothom pugui trobar la seva passió i compartir moments únics, aprendre coses noves i sobretot passar-ho bé tots junts”, expliquen des del CT Vic. Els tallers els organitza el CT Vic però moltes vegades tenen el suport d’un col.laborador.
Un dels primers tallers que s’hi han fet va ser el de pintura del TennisbyPetitBistro i també la sessió de ioga amb Mireia Canalda de la mà del Gimnàs del Club, i el curs de cuina que ofereix el restaurant Idoni. Actualment hi ha incripcions disponibles pel taller de flors nadalenques que es farà els dies 2 i 16 de desembre i que està obert a tant els socis com a no socis del club. Durant els propers mesos el club anunciarà els propers tallers que es faran a l’Atelier.