Una cinquantena de persones van participar a la caminada social que es va organitzar diumenge des del Club Tennis Vic.

Des del club agraeixen la col·laboració de Toni Anguera i Xevi Roviró, que van ser els encarregats de fer de guies i alhora d’explicar diversos fets durant la caminada que els va portar pels voltants de Santa Eugènia i Sant Julià de Vilatorta. Entre els fets que van explicar destaquen els de la Guerra Civil, on es va construir un camp d’aviació i els refugis dels republicans (que els assistents a la caminada van poder visitar), i també la història de la mòmia.

Amb sortida i arribada a Santa Eugènia de Berga, van gaudir de grans paisatges de tardor i van fer una aturada a l’ermita de Sant Marc per esmorzar.